b.n.k truck mixer thai control boxes

b.n.k truck mixer thai control boxes

Advertisements

b.n.k truck mixer thai control boxes.

สายคอนโทรลรถโม่ปูน siam Thailand + คันโยกโม่ปูน อุปกรณ์ไฮดรอลิก.

b.n.k truck mixer thai control boxes by FRK.

b.n.k truck mixer thai control boxes by Merit.

b.n.k truck mixer thai control boxes

Product Name: สายคอนโทรลรถโม่ปูน siam Thailand + คันโยกโม่ปูน Europa
Product Category: เครื่องจักร, อุปกรณ์เกี่ยวกับเครื่องจักร, เครื่องมือกล
Product Sub-Category: อุปกรณ์อื่นๆ
Brand:            FRK-EUROPA
Product Type : สินค้า, ผลิตภัณฑ์
Short Description :  สายคอนโทรล
สายคอนโทรลยาว 1 – 12 เมตร

Product Name: คันโยกโม่ปูน, คันโยกโม่ปูน Europa
Product Category: เครื่องจักร, อุปกรณ์เกี่ยวกับเครื่องจักร, เครื่องมือกล
Product Sub-Category: อุปกรณ์ไฮดรอลิก
Brand: FRK-EUROPA
Product Type : สินค้า, ผลิตภัณฑ์
Short Description : คันโยกโม่ปูน,ด้ามคันโยก

คันโยกโม่ปูน LT MERIT TURKEY EUROPEAN #1.

 

https://truckmixerparts.wordpress.com คันโยกโม่ปูน + สายคอนโทรลรถโม่ปูน Thai, KBP, Intermix, Liebherr, Cifa, BNK, Siam, Fuso, … =>สายคอนโทรลรถโม่ปูน + คันโยกโม่ปูน.

Concrete mixing transport trucks[edit]

Operating diagram of a concrete mixer

Special concrete transport trucks (in–transit mixers) are made to transport and mix concrete up to the construction site. They can be charged with dry materials and water, with the mixing occurring during transport. They can also be loaded from a “central mix” plant, with this process the material has already been mixed prior to loading. The concrete mixing transport truck maintains the material’s liquid state through agitation, or turning of the drum, until delivery. The interior of the drum on a concrete mixing truck is fitted with a spiral blade. In one rotational direction, the concrete is pushed deeper into the drum. This is the direction the drum is rotated while the concrete is being transported to the building site. This is known as “charging” the mixer. When the drum rotates in the other direction, the Archimedes’ screw-type arrangement “discharges”, or forces the concrete out of the drum. From there it may go onto chutes to guide the viscous concrete directly to the job site. If the truck cannot get close enough to the site to use the chutes, the concrete may be discharged into a concrete pump, connected to a flexible hose, or onto a conveyor belt which can be extended some distance (typically ten or more metres).

สายคอนโทรลรถโม่ปูน SIAM

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s